همایش خانوادگی کانون بازنشستگان ارتش در قم برگزار شد
نوشته شده توسط : علیرضا


همزمان با دهه کرامت؛

همایش خانوادگی کانون بازنشستگان ارتش در قم برگزار شد

همایش فصلی کانون بازنشستگان ارتش در قم همزمان با دومین روز از دهه کرامت در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی (عج) واقع در جوار مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، همایش فصلی کانون بازنشستگان ارتش با حضور خانواده‌های بازنشستگان و همراه با برنامه‌های ویژه برگزار شد.

در ابتدای این همایش فریدون حسنی جبلی رئیس کانون بازنشستگان ارتش در قم با تبریک ایام دهه کرامت، گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات کانون و پیگیری مسائل دو‌هزار نیروی بازنشسته ارتش در استان ارائه کرد.

سپس حجت الاسلام سیدعباس قدیمی‌نژاد استاد حوزه و دانشگاه طی سخنانی با اشاره به شخصیت ارزشمند حضرت معصومه (س) افزود: ولایتمداری این بانوی بزرگوار از جمله ویژگی‌های بارز ایشان است و به همین دلیل، آن حضرت از انرژی درونی فوق العاده‌ای برای انجام امور بخصوص حرکت از مدینه به قم برخوردار بودند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات صورت گرفته، بازنشستگان نیرو‌های مسلح در کشور‌های دیگر هنگام بازنشستگی، از سال‌ها فعالیت کاری خود احساس پوچی می‌کنند در هر حالی بازنشستگان در نظام جمهوری اسلامی بدلیل ارتباط با مساجد و انجام فعالیت‌های موثر اجتماعی، از سلامت روحی و احساس نشاط خوبی برخوردار هستند.

قدیمی‌‌نژاد ادامه داد: رمز سلامتی روحی و روانی مومنان بخصوص نیرو‌های بازنشسته، انس و ارتباط با اهل بیت (ع) و در امتداد آن، علمای صالح بخصوص، ولی فقیه زمان حاضر است.

گفتنی است، این مراسم با حضور محمد قراباغی مدیرکل سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح استان، نماینده اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مسئولان و نمایندگان دیگر کانون‌ها و رده‌های نیرو‌های مسلح در قم برگزار شد.





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 4 / 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: